Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ενημερώθηκαν από τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Βάγια Σερέτη και την εκπαιδευτικό κ. Ελισάβετ Βαφειάδη για την υλοποίηση του προγράμματος στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ Technology as a solution for climate change και τα αποτελέσματα της πρώτης μικρής διάρκειας ανταλλαγής μαθητών με θέμα τον ρόλο του αποτυπώματος του Διοξειδίου του άνθρακα στην Kλιματική Aλλαγή. Η μετακίνηση κρίθηκε ικανοποιητική και σχεδιάστηκαν τα επόμενα βήματα, η μετακίνηση με θέμα τις επιπτώσεις της Κλιματικής Αλλαγής στην Υγεία.
