Την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2021 μαθητές του ΓΕΛ Ιάσμου παρουσίασαν σε μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Ιάσμου τα προγράμματα Εrasmus+ του σχολείου:
- Culture Heritage and Gamification in Education (CultGamEdu)
- Technology as solution for climate change (TASC)
- Startwithyourself
Οι μαθητές που συμμετείχαν στην εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ιταλία στο πλαίσιο του προγράμματος TASC μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους και τις σκέψεις τους για τα οφέλη από την εμπλοκή τους στο πρόγραμμα. Οι μαθητές τόνισαν την ευκαιρία που τους δίνεται να γνωρίσουν μαθητές άλλων ευρωπαϊκών χωρών, να συζητήσουν μαζί τους, να συνεργαστούν και να αναπτύξουν δεσμούς φιλίας. Επεσήμαναν τέλος την εξάσκηση στην Αγγλική γλώσσα που είναι η γλώσσα επικοινωνίας του προγράμματος και την καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων τους. Τέλος κάλεσαν τους μαθητές να πλαισιώσουν το πρόγραμμα την επόμενη σχολική χρονιά με την εγγραφή τους στην Α΄ τάξη του σχολείου μας.


