Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ενημερώθηκαν αναλυτικά από τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Βάγια Σερέτη και την υποδιευθύντρια του σχολείου κ. Ανδρεαδάκη Ευφροσύνη για την υλοποίηση του προγράμματος και τα αποτελέσματα της 1ης Δραστηριότητας Μάθησης Διδασκαλίας και Κατάρτισης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου Erasmus+CulturalHeritageandGamificationinEducation. Τα αποτελέσματα κρίθηκαν ικανοποιητικά και προγραμματίστηκαν τα επόμενα βήματα, η συγκέντρωση και καταγραφή υλικού για την ψηφιακή έκδοση και το ψηφιακό παιχνίδι.

