Την Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021 ομάδα καθηγητών του ΓΕΛ Ιάσμου
συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Ιάσμου Μουμίν Οντέρ για να τον ενημερώσει
σχετικά με το πρόγραμμα Erasmus+ KA227 Culture Heritage and
Gamification in Education στο οποίο συμμετέχει το σχολείο και αποτελεί
σύμπραξη με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, σχολεία και φορείς από την
Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία. Το θέμα του προγράμματος αφορά
στην αξιοποίηση της Dκαι τεχνικών των ηλεκτρονικών παιχνιδιών για την
ενίσχυση της επαφής των μαθητών με στοιχεία της πολιτιστικής
κληρονομιάς. Οι εκπαιδευτικοί επεσήμαναν την αξία του προγράμματος
στην προώθηση της Ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση, στη συγκρότηση
της ταυτότητας του Ευρωπαίου πολίτη και στην αύξηση των κινήτρων των
μαθητών για ενεργητική εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία. Ο
Δήμαρχος συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς για το έργο τους και υποσχέθηκε
τη στήριξη του Δήμου Ιάσμου στις δράσεις του σχολείου με προοπτική
συνεργασίας για καμπάνια ενημέρωσης σε σχέση με τα πολιτιστικά μνημεία
της περιοχής και ευαισθητοποίησης του ευρύτερου κοινού.
Το πρόγραμμα Erasmus+ συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
και εθνική μονάδα συντονισμού στην Ελλάδα είναι το Ίδρυμα Κρατικών
Υποτροφιών (ΙΚΥ).


