Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2019 οι μαθητές που συμμετείχαν στην εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πορτογαλία παρουσίασαν σε μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του Γυμνασίου Ιάσμου το πρόγραμμα Εrasmus+ Swam και τις εμπειρίες και τα αποτελέσματα από την εκπαιδευτική τους επίσκεψη στη Λισσαβόνα.
Οι μαθητές μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους και τις σκέψεις τους για τα οφέλη από την εμπλοκή τους στο πρόγραμμα. Εκτός από το θέμα του προγράμματος , την προστασία των υδάτων που είναι πάντα επίκαιρο, οι μαθητές τόνισαν την ευκαιρία που τους δίνεται να γνωρίσουν μαθητές άλλων ευρωπαϊκών χωρών, συζητήσουν μαζί τους και να αναπτύξουν δεσμούς φιλίας που ίσως φανούν χρήσιμοι στο μέλλον καθώς στο όλο και περισσότερο θα αυξάνεται η μετακίνηση ατόμων για σπουδές και αναζήτηση εργασίας. Επεσήμαναν τέλος την εξάσκηση στην Αγγλική γλώσσα που είναι η γλώσσα επικοινωνίας του προγράμματος και τον εμπλουτισμό των ψηφιακών δεξιοτήτων τους. Τέλος κάλεσαν τους μαθητές να πλαισιώσουν το πρόγραμμα την επόμενη σχολική χρονιά με την εγγραφή τους στην Α΄ τάξη του σχολείου μας.
