Από την Τρίτη 17 έως το Σάββατο 21 Μαϊου 2022 το σχολείο μας θα υποδεχθεί μαθητές και εκπαιδευτικούς από 4 χώρες (Πορτογαλία, Ιταλία, Πολωνία, Τουρκία) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Start with Yourself”. Κατά τη διάρκεια της παραμονής των αποστολών στην περιοχή μας θα πραγματοποιηθούν σχολικές δραστηριότητες, επισκέψεις, ξεναγήσεις, δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα με τοπικούς φορείς κ.ά.

Το πρόγραμμα στρέφεται γύρω από τους νέους, τις σχέσεις τους με τους άλλους, την επικοινωνία, την ενίσχυση της ανεκτικότητας, της φιλίας, της ενσυναίσθησης, αλλά και της αυτοεκτίμησης. Στόχο έχει να φέρει τους νέους πιο κοντά, υπερνικώντας τις διακρίσεις, και συγχρόνως να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν βασικές ήπιες κοινωνικές δεξιότητες «ξεκινώντας από τον εαυτό τους»