Το Λύκειο Ιάσμου, ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της οργάνωσης ” Το Χαμόγελο του Παιδιού “,συγκέντρωσε είδη πρώτης ανάγκης για παιδιά και οικογένειες που χρειάζονται στήριξη. Μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας πρόσφεραν τρόφιμα, βρεφικά είδη, είδη υγιεινής και καθαριότητας, χαρτικά κ.α., τα οποία στάλθηκαν στα γραφεία της οργάνωσης στην Καβάλα. Η αποστολή έγινε δωρεάν από το ΚΤΕΛ Ξάνθης.




