Την Τετάρτη 19 Μαρτίου στην βιβλιοθήκη του Λυκείου Ιάσμου οι μαθητές της Γ Λυκείου ενημερώθηκαν από την επικουρική παιδίατρο του Κέντρου Υγείας Ιάσμου κ. Παπανίκου Άννα για τις ”Τεχνικές Χαλάρωσης από το Άγχος”. Οι τελειόφοιτοι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον στην συγκεκριμένη παρεμβατική δράση καθώς το άγχος συνοδεύει την καθημερινή προσπάθειάς τους στον δρόμο προς τις πανελλήνιες εξετάσεις. Ευχαριστούμε πολύ την κ.Παπανίκου για την επίσκεψη στο σχολείο και την ενημέρωση σχετικά με τις τόσο πολύτιμες πρακτικές αντιμετώπισης του άγχους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *